Icon

Complimenten & Klachten

Wij streven ernaar om onze patiënten zo goed mogelijk te behandelen. Heeft u een compliment? Uiteraard horen wij dit graag. U kunt hier een waardering achterlaten, of vertel het ons bij uw bezoek in de praktijk!

 

Bent u ontevreden? Wij proberen samen met u een goede oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.

De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisatie voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Meer informatie kunt u schriftelijk opvragen bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl).

Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (0,90p.m.)

https://www.knmt.nl/voor-patienten/ik-ben-ontevreden-wat-nu

0 Reviews

Write a Review

Een afspraak maken

Bel ons voor het maken van uw volgende afspraak.

Eenvoudig afspraak maken